Tukea sitä tarvitsevalle
Ink-tiimiläisten Apunalle-kampanjan ideana on lisätä tietoisuutta nuorten hyvinvointia tukevista palveluista. Kampanjan kohderyhmänä ovat 13–29-vuotiaat nuoret. Kampanjatiimille tärkeimmiksi aiheiksi nousivat terveys, talous, päihteet, tulevaisuuden suunnittelu sekä yksinäisyys, joiden liittyviä tukipalveluita haluamme tuoda kaikkien nuorten tietoisuuteen. Kampanjan aikana sisältöä tuotetaan sosiaaliseen mediaan, joten seuraa kampanjan etenemistä Instagramissa @riemufinland ja TikTokissa @riemufinland.

Briefly In English
Support for those in need
The aim of the Apunalle (Care-bear <3) campaign organized by Ink-tiimi is to bring to light more information regarding services that support the well-being of young people. The campaign focuses on young people aged 13–29.
The most important topics chosen by the team behind the campaign were Health, Economy, Substance abuse, Planning for the future, and Loneliness: the support services we want to bring to the attention of all young people are related to these topics. During the campaign, content will be produced for social media, so follow the campaign’s progress on Instagram @riemufinland and TikTok @riemufinland.
Tutustu kampanjan teemoihin:

Päihteet
Päihdeongelmista voi olla vaikea puhua ja niihin tarvitaan usein ammattilaisen apua. Älä jää yksin!

Talous
Taloudelliset vaikeudet ovat usein ahdistavia ja voivat jopa hävettää. Apunalle kertoo vinkit taloudenhallintaan!

Tulevaisuus
Tulevaisuuden suunnittelu voi ahdistaa, mutta apua on saatavilla!

Yksinäisyys
Joka viides suomalainen tuntee itsensä yksinäiseksi ja ongelma on yleinen etenkin nuorten keskuudessa. Apunallelta löytyy ratkaisuja!

Terveys
Terveyspalveluiden navigointi on usein hämmentävää. Apunallen terveyspalveluiden linkit sisältävät myös mielenterveyden palveluita!